keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Se on... nukke!

Minulle on vuotanut tietoa, että Raum on hankkinut minulle syntymäpäivälahjan ja että se saattaisi liittyä nukkeihin. Nyt rupesi jännittämään! Voi ei, toivottavasti mun ei nyt tarvitse odottaa syyskuulle asti, jotta saan kuulla siitä. Täytyy odottaa rauhallisena. ;P

Monet ystävänikin ovat saaneet nuken syntymäpäivälahjaksi, mutta ovat tienneet, mikä tuleman pitää. Itse pidän enemmän käytetyistä nukeista, jostain syystä pelkään koskea uusia suoraan firmalta tulleita nukkeja. Kuulostaa varmaan oudolta...

Olen aivan hurahtanut käsin ompelemiseen, vaikka en todellakaan ole siinä mikään mestari. Olen tekemässä pitsintäyteläistä Haute Couture tyylistä mekkoa johon tulee vähän kaikkea kivaa. On ihanaa ommella jollekin, kun tietää että ompelukselle tulee käyttöä, eikä se jää omiin nurkkiin pyörimään.

♥:Macky

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti